Ella <3

Hej alla läsare! En av Ellas kompisar här (hon som driver bloggens kompis alltså)
Jag ville bara berätta att Ella är en av världens finaste personer och hon är en sjukt stark tjej!
 
Hon började bli retad redan i trean för att hon gillade High School Musical. Men hon stod kvar vid att gilla det, som INGEN annan tjej vågade. Vi verkligen hatade varandra då, och vi var ofta med varandra tillsammans med en annan tjej. Visst låter det konstigt? Men, jag avskydde henne verkligen då (något jag inte riktigt förstår varför?)
Sen i fyran började jag och Ella sätta oss ute i grupprummen, vi hade sjukt kul. Varenda lektion, satt vi där bara skrattade och hade det skoj. Vi har jättemånga minnen från liksom... Ett grupprum? Och hon började gilla Eric Saade, och killarna retade henne men hon stod ändå så kvar... Och jag var inte tillräckligt modig för att säga åt dem. Så feg var jag, stod inte ens upp för min vän som var där helt året om, vilket väder det än var. Min bästa vän. Sedan började hon även gilla Justin Bieber, och självklart blev hon väldigt ledsen när nästan alla hennes kompisar började säga 'Justin Bäver, hahah' och Ella bad dem sluta. Men fortfarande inget hände. Jag var en av dem i början, som retade både Ella. Tillslut insåg jag hur Ella kände sig och slutade.
Jag älskar henne, även om vi tappat kontakten när vi började sexan. Men nu är det sommarlov, och vi ska göra massa roliga grejer tillsammans! ♥ När man är med henne, trivs man liksom. Man behöver inte tänka på vad man säger, det liksom, är så enkelt med henne...
 
Jag ville bara att du skulle veta Ella "Saade" ;).. Att du är en av mina allraallraallra underbaraste vänner, jag är sjukt glad att du blev min vän! Så sjukt hemskt jätteglad, och jag vill aldrig tappa kontakten med dig igen, för då kan man inte sluta gråta.
Jag älskar dig!

// Linnea

Kommentarer
Postat av: Shaimaa

Naww, va gulligt! :') <3

2012-06-29 @ 16:53:31
Postat av: linnea

Tack för den fina kommentaren!
Saknar dig Ella! (Jag som skrev inlägget). ♥

2012-06-29 @ 23:46:38
URL: http://linneahillberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0