Om tävlingen!

Hej! Som ni vet kan jag inte blogga och har noll tillgång till internet. Så detta lägger en av mina finaste kompisar upp åt mig.
Lite snabbt nytt om tävlingen bara... Den avslutas den 18 Juli och vinnaren blir kontaktad direkt efter :)
Sedan Måste ni skriva erat namn. De trodde jag ni förstod. Såklart ni kan inte heta Anonym och Hemlig. Ni som skrivit de är inte med i tävlingen. Jag kommer hem dem 12 juli (men på nästa camping finns de internet) och då får ni mycket mer uppdatering!! Ha d gött ;)

Kommentarer
Postat av: Shaimaa

Hoppas jag vinner, älskar Wille mkt och vill verkligen kunna prata med han, idag var stockholm träffen med Tora och William och jag kunnde inte åka dit, det är drf jag vill sååå gärna snacka med han, BTW tack för att Ni/Du skrev när den slutar.

Puss på er / Shaimaa

2012-06-29 @ 16:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0